Jeugdhelden van Enschede krijgen lintje

Door Deniz Dönmez op 23 november 2018

Afgelopen maandag (op de dag voor de rechten van het kind) is het jeugdlintje uitgereikt aan Niek Dieben (16) en Dian Dieben (13) . Zij helpen hun ouders met het zorgen voor hun zus Sacha die ernstig meervoudig gehandicapt is. De jury (waar ik onderdeel van was) heeft hen voorgedragen omdat ze zich belangeloos en met liefde inzetten.

Mantelzorgers zijn belangrijk en het feit dat we ons jeugdlintje uitreiken aan deze twee kanjers die zich op deze manier inzetten is super mooi!

Het jeugdlintje laat weer eens zien dat in we in Enschede aandacht moeten blijven besteden aan de geweldige inzet van kinderen en jongeren in Enschede.

Deniz Dönmez

Enschede, de stad die mij een gevoel van trots geeft en mij laat zien dat noaberschap een groot goed is. Onze stad waar we met zo veel verschillende mensen samen kunnen leven. We zijn noabers van elkaar en moeten verbinding blijven houden met elkaar, want dat maakt onze stad ook zo mooi. Ik ben Deniz

Meer over Deniz Dönmez