Lijstduwersdebat met Sharon Dijksma

15 maart 2018

In het kader van de gemeenteraadsverkiezingen organiseren de politieke partijen het CDA Enschede en de PvdA Enschede het lijstduwersdebat van Oost-Nederland. Tweede Kamerleden Pieter Omtzigt van het CDA en Sharon Dijksma van de PvdA gaan met elkaar in debat. Het debat is op vrijdagavond 16 maart in theater Concordia aan de Oude Markt in Enschede, vanaf 19.30 uur.

De beide in Enschede woonachtige parlementariërs gaan met elkaar in debat over lokale, regionale en landelijke onderwerpen die een rol spelen tijdens de gemeenteraadsverkiezingen. De Kamerleden Omtzigt en Dijksma onderschrijven het belang van goede vertegenwoordiging van Enschede in Den Haag. Mede om die reden is het belangrijk om het debat te voeren over de onderwerpen die spelen tijdens deze gemeenteraadsverkiezingen.

Het programma van de avond zal er ongeveer als volgt uitzien: vanaf 19.00 uur kunnen belangstellende binnenlopen voor een kopje koffie of thee. Waarop vervolgens om 19.30 het debat zal beginnen en rond het uurtje van 21.00 uur zal worden beëindigd. Daarna is de mogelijk om onder het genot van een informele borrel met elkaar na te praten en eventuele vragen te stellen aan de debaters of de kandidaten van de beide partijen voor de gemeenteraad van Enschede.