Onderzoek: Hoe beleef jij de nacht in Enschede?

26 april 2024

Hoe beleef jij de nacht in Enschede?

Zoals jullie weten zijn PvdA Enschede en D66 Enschede bezig met de ontwikkeling van een Nachtvisie voor Enschede. In samenwerking met Kennispunt Twente zijn we een Enschedepanel enquête gestart zodat iedereen in Enschede aan kan geven hoe zij het nachtleven en de nachtcultuur ervaren.

Wij zijn benieuwd naar jouw mening en zouden het dan ook heel fijn vinden als je deze met ons wilt delen. Dit kan door deze vragenlijst in te vullen. Uw mening telt!

Over dit onderzoek

Tijdens de ontwikkeling van deze nachtvisie horen we graag de mening en behoefte van de inwoners van Enschede over de nachtcultuur. In deze vragenlijst zullen verschillende onderwerpen aan bod komen rondom het nachtleven en de nachtcultuur. Er wordt bijvoorbeeld gevraagd naar het bezoeken van uitgaansgelegenheden en hoe je dit ervaart. Met de resultaten krijgen wij inzicht in het huidige aanbod in het nachtleven van Enschede en de behoeften van inwoners. Deze resultaten zullen worden gebruikt voor de ontwikkeling van de Nachtvisie van de gemeente Enschede.

Vragenlijst

Je kunt deelnemen aan het onderzoek tot en met 17 mei. Het invullen van de vragenlijst duurt minder dan 10 minuten.

Klik hier voor de vragenlijst!