Door op 18 juni 2015

Ledenvergadering 24 juni: verkiezingen, verantwoording fractie en afvalbeleid

Op woensdag 24 juni vindt een algemene ledenvergadering van de PvdA Enschede plaats. Op de agenda van deze ledenvergadering staan onder meer de verkiezing van gewestelijk afgevaardigden en plaatsvervangend gewestelijk afgevaardigden, en de verkiezing van congresafgevaardigde en plaatsvervangend congresafgevaardigde. Voor omschrijving van deze functies zie de Routeplanner 2014-2018.

Leden die meer willen weten over deze functies en/of zich kandidaat willen stellen, kunnen zich melden bij afdelingsvoorzitter Saskia Voortman.

Besproken worden ook het jaarverslag 2014 van de afdeling, het financieel verslag 2014 van de afdeling en de instelling van een scoutingcommissie.

Provinciaal fractievoorzitter Tijs de Bree zal toelichten wat er in de Provincie speelt. Daarbij gaat het zowel over zowel de afgelopen verkiezingen als over de strategie en plannen voor de komende periode. Er is ruim gelegenheid voor vragen.

Fractieleden zullen toelichten waar de fractie zich mee bezig houdt, hoe het afgelopen jaar is verlopen en welke zaken op de rol staan. En natuurlijk vragen daarover vanuit de afdeling beantwoorden.

Tenslotte zal een themadiscussie plaatsvinden over het thema duurzaamheid, waarbij de focus zal komen te liggen op het afvalbeleid dat de Gemeente Enschede zal gaan voeren. Hierover zijn nu verkennende discussies in de raad gaande.

Leden die een onderwerp willen toevoegen aan de agenda, kunnen dat laten weten aan afdelingsvoorzitter Saskia Voortman.

De vergadering begint om 20.00 u. (zaal open vanaf 19.30 u.) en wordt gehouden in ’t Pluspunt, gebouw Stichting 55+, Schuttersveld 17.