Door op 26 maart 2015

Jaarverslag 2014: PvdA Enschede volop in beweging

2014 Was een belangrijk jaar voor de PvdA afdeling Enschede. De gemeenteraadsverkiezingen in maart betekenden een grote verandering. Waar de PvdA vanaf de Tweede Wereldoorlog altijd onderdeel uitmaakte van het college, was dat nu niet meer het geval. Dit betekende ook een omschakeling en kritisch kijken naar zaken waar we de komende jaren op in willen zetten.

In oktober stelde de ledenvergadering een Routeplanner 2014-2018 vast, waarin het afdelingsbestuur aangeeft waar het zich mee bezig houdt en welke zaken van belang zijn voor het optreden van de afdeling.

We hebben dan wel een verlies geleden in maart 2014, maar de afdeling Enschede is volop in beweging! Met een vernieuwd en verjongd afdelingsbestuur, een enthousiast campagneteam, een actief ombudsteam, en met partijleden die zich betrokken voelen bij de stad en bij de partij.

Het jaarverslag 2014 geeft weer wat in het afgelopen jaar zoal door de afdeling is ondernomen. Het zal worden behandeld tijdens de ledenvergadering op woensdag 24 juni.

Hebt u opmerkingen of vragen naar aanleiding van het verslag? Laat het ons weten!