Door op 21 augustus 2014

Fractiebureau verhuisd naar raadsgriffie

Het PvdA fractiebureau heeft een nieuwe plek in het stadhuis. De (voor velen vertrouwde) kamer 60 is verlaten en we hebben, evenals de andere fracties, intrek genomen in de nieuwe ruimte van de raadsgriffie. Daarmee zijn de ambtelijke ondersteuning van de gemeenteraad en de ondersteuning van de raadsfracties dichter bij elkaar gebracht.

Bovendien is de gehele raads- en fractieondersteuning nu in één vleugel van het gebouw geconcentreerd en is door het opheffen van de aparte fractiekamers ruimte vrij gekomen voor huisvesting van ambtelijke diensten.

De nieuwe plek van het fractiebureau is overigens geen vast kantoor. De griffieruimtes kennen alleen flexplekken. Voor interne besprekingen zijn aparte kamers beschikbaar. Kortom, een geheel nieuw concept.

Telefoonnummer (053 – 481 80 21) en mailadres ([email protected]) van de fractie blijven hetzelfde. Het bezoekadres in het stadhuis is ‘de griffie’, en daar wijst het zich vanzelf.