Buurtbivak 2023 Enschede Noord

Door Raymon Haveman op 18 april 2023

Na het overweldigende succes van de Buurtbivak in Enschede Zuid gaan we dit jaar in Stadsdeel Noord de tenten opzetten. De Buurtbivak vindt plaats op vrijdag 2 en zaterdag 3 juni.

Rondom het sportpark van Rigtersbleek en verder in het Twekkelerveld hebben we al veel contacten gelegd met clubs, verenigingen en instanties. Er zijn al veel ideeën, maar om hier een goede keuze uit te maken en de dagen goed voor te bereiden, hebben we hulp nodig. Op dit moment is er een projectteam dat bestaat uit Marianca, Rienke, Paul en Raymon. Met versterking van het team zouden wij enorm blij zijn.

De vorige keer in Zuid hebben we op de dagen zelf veel mensen gehad die ons hielpen met een of meerdere activiteiten. Er was ook nog een groep stoere PvdA’ers die in de tentjes overnacht hebben. Wij zouden het leuk vinden als we weer zo’n grote groep vrijwilligers hebben om mee te helpen. Als je wat wil doen, geef je op bij Raymon. Iedere hulp, ook al is het maar voor één activiteit is van harte welkom! De daadwerkelijke activiteiten en de tijden worden zo snel als we de planning rond hebben, bekend gemaakt.

Heb je een beetje tijd om te helpen de Buurtbivak vorm te geven met ons of wil je ook aanwezig zijn bij een of meerdere activiteiten, meld je dan aan bij Raymon, via [email protected]

Raymon Haveman

Eén van de belangrijkste voorwaarden om je gelukkig te voelen is een goed thuis. Als iemand die zijn hele leven in Enschede heeft gewoond, is deze stad mijn thuis. Dat is niet afhankelijk van in welke wijk je woont, of welk huis. Wat belangrijk is, is dat je een eerlijke kans krijgt, dat er naar

Meer over Raymon Haveman