Onze bijdrage voor de Zomernota

Door Yara Hümmels op 17 juli 2023

🌟 Enschede is de plek waar we ons thuis voelen. Deze stad bruist van activiteiten en wij zijn trots op de mix van dromers, denkers en doeners met het hart op de goede plek. Lees in deze long-read meer over onze visie en hoe wij streven naar gelijke kansen en een thuisgevoel voor iedereen. Want Enschede is ons dierbaar en ons thuis 🏙️✨ #Enschede #GelijkeKansen #PvdA #OnzeStad #thuisinenschede

In het kort

“Enschede is de plek waar wij ons thuis voelen. De stad bruist van activiteiten: er wordt gebouwd, gewerkt en geleefd. Met een mix van dromers, denkers en doeners, met het hart op de goede plek. Dat maakt onze stad uniek.
De Partij van de Arbeid wil dat iedereen mee kan komen in onze stad. Dat de vele kansen die onze stad biedt voor iederéén voor het oprapen liggen. Zodat iedereen vooruit kan komen en iedereen zich thuis voelt. Dat is onze droom en daarom stonden we vorig jaar met die boodschap op straat.”

Nog meer lezen?

Dit is nog maar het begin! De hele tekst kun je lezen op een aparte pagina: Klik hier

Yara Hümmels

In mijn kindertijd deelden mijn broer en ik ons ‘thuis’ ook met andere kinderen. Iedereen was welkom: pleegkinderen, kinderen uit de buurt of klasgenootjes, het maakte niets uit. Altijd een plek aan tafel, of simpelweg de mogelijkheid om met de Donald Duck op de bank weg te dromen. Mijn ouders hebben mij vroeg bijgebracht dat