Door op 20 maart 2015

Vrijwilligers bedankt; campagne gaat door

Door Yara Hümmels en Janke Smit, campagnecoördinatoren

De uitslag van de Provinciale Statenverkiezingen doet pijn, ondanks dat de landelijke peilingen van de laatste dagen deze uitslag al voorspelden. De samenwerking van de PvdA met de VVD in het huidige kabinet wordt de PvdA zwaar aangerekend.

We hebben een bijzondere campagne gevoerd, waarin ook de Enschedese kandidaten Ben Kokkeler en André Boersma actief meededen. Ben en André, jullie zijn toppers! Het campagneteam heeft bewondering voor jullie inzet van de afgelopen maanden en wil jullie bedanken!

Daarnaast willen we natuurlijk ook alle vrijwilligers en de leden van het campagneteam ontzettend bedanken voor alle (vrije) tijd die ze erin hebben gestoken. Wat zijn we trots en dankbaar voor jullie inzet in deze campagnestrijd. Veel vrijwilligers hebben een aantal keren meegeholpen met canvassen, waren aanwezig bij de marktkramen of deelden de laatste dagen bij het NS station flyers uit. Ook zijn zo’n 20.000 magazines huis aan huis verspreid! Wat een klus en zonder jullie waren we nooit zover gekomen.

We gaan vol goede moed door met campagne voeren in de permanent campagne. Het campagneteam komt vanaf april maandelijks op de eerste donderdag bij elkaar. Geïnteresseerde leden zijn daarbij welkom.

Omdat vrijwilligerswerk vooral leuk moet zijn en blijven, gaan campagneteam en vrijwilligers binnenkort samen iets drinken.