Door op 6 februari 2015

PvdA Enschede gaat op 7 februari in gesprek met Twekkelerveld

Op zaterdag 7 februari gaat de PvdA Enschede in Twekkelerveld in gesprek met wijkbewoners. In aanwezigheid van fractievoorzitter Laurens van der Velde zal over de wijk en stad gepraat worden. De bijeenkomst vindt plaats in het wijkcentrum ‘De Raad’ aan de Rigelstraat en zal om 14.30 uur beginnen. Iedereen is van harte welkom.

Voorafgaand aan deze bijeenkomst gaan leden van de PvdA Enschede de wijk in om informatie op te halen over de leefomgeving en mogelijke zaken die spelen in Twekkelerveld. Deze informatie wordt teruggekoppeld naar de verantwoordelijk raadsleden. Waar acute problemen spelen, kan het ombudsteam worden ingeschakeld. Aansluitend worden bewoners uitgenodigd om aanwezig te zijn bij de discussie in ‘De Raad’.

Om de maand gaat de PvdA Enschede een wijk in om te canvassen. Hiermee verzamelt de PvdA informatie over de stad en de wijken en kunnen we eventuele problemen die spelen signaleren. Belangrijke informatie wordt doorgegeven aan de raadsleden, die hier in de gemeenteraad mee aan de slag kunnen. Ongeveer vier weken na de canvasactie krijgen buurtbewoners de resultaten van het onderzoek in hun brievenbus.