Door op 9 januari 2015

Ook 2015 wordt belangrijk jaar!

Het jaar 2014 is alweer een aantal dagen voorbij. Tijd om kort even terug te blikken. Het was in veel opzichten, zeker ook in politiek opzicht, een veelbewogen jaar. Het jaar waarin gemeenteraadsverkiezingen plaatsvonden en de PvdA landelijk in de gemeenteraden een flink zetelverlies moest verwerken. Deelname aan het kabinet Rutte maakten dat de raadsverkiezingen vooral landelijke verkiezingen waren, met in Enschede als consequentie dat we niet meededen aan de vorming van het college.

Ondanks dit verlies kijk ik terug op een goede campagne, waarin tientallen vrijwilligers Enschede rood maakten. De fractie heeft met frisse moed en onder de leiding van Laurens van der Velde in de afgelopen maanden laten zien waar we als partij voor stonden en nog steeds voor staan.

Ook 2015 wordt een belangrijk jaar. Inmiddels zijn de voorbereidingen voor de verkiezingen van Provinciale Staten in volle gang. Om het jaar goed te beginnen, nodig ik u hierbij uit voor onze nieuwjaarsbijeenkomst op donderdag 22 januari om 20:00 uur (locatie volgt).

Namens het afdelingsbestuur wens ik u allen een goed, gezond en politiek 2015 toe en hoop u op 22 januari te ontmoeten.