Onze inbreng bij de Gemeentebegroting 2024-2027

Door Raymon Haveman op 7 november 2023

Begrotingsbehandeling

Afgelopen maandag 6 november 2023 stond de begrotingsbehandeling van de gemeente Enschede op de agenda. Inhoudelijk was dit door de hele fractie goed voorbereid. Er was afgesproken dat per fractie de woordvoering door één persoon werd gedaan.

Concentratie

De rest van de fractie zat in de Raadzaal en lette op of er nog ergens bijzonderheden voorbijkwamen, waar we vragen over moesten stellen of reageren op wat er door andere partijen werd gezegd. Geconcentreerd blijven en opletten dus. Alhoewel er ook genoeg tijd was voor een ontspannen lach, zoals hier bij Paul, die de administratie van de Moties en Amendement bij aan het houden was.

Bevlogen en inspirerend

Op een bevlogen en inspirerende wijze bracht onze fractievoorzitter Yara Hümmels de bijdrage van de PvdA Enschede. Onderwerpen waar wij bijzonder veel aandacht aan hebben besteed waren Thuis in Enschede, Bestaanszekerheid, Cultuur, Jeugd, Duurzaamheid en Betaalbaar wonen.

Op een aparte pagina kan iedereen die hele tekst lezen: klik hier voor die pagina!

Raymon Haveman

Eén van de belangrijkste voorwaarden om je gelukkig te voelen is een goed thuis. Als iemand die zijn hele leven in Enschede heeft gewoond, is deze stad mijn thuis. Dat is niet afhankelijk van in welke wijk je woont, of welk huis. Wat belangrijk is, is dat je een eerlijke kans krijgt, dat er naar

Meer over Raymon Haveman