Door op 9 maart 2015

Met rode dubbeldekker de Wesselerbrink in

Op zaterdag 7 maart was de PvdA in de Wesselerbrink. Daar hebben we met ongeveer 20 personen gecanvast en bij het winkelcentrum Zuid mensen opgeroepen om te gaan stemmen bij de verkiezingen voor Provinciale Staten op 18 maart. Door de versterking die we van de rode dubbeldekker uit Amsterdam kregen, waren we niet te missen bij het winkelcentrum.

We hebben aan voorbijgangers uitgelegd waarom het belangrijk is te gaan stemmen en we hebben natuurlijk rozen uitgedeeld. Daarnaast is een grote groep vrijwilligers de wijk ingegaan om mensen op te roepen PvdA te gaan stemmen.

Naast één van onze eigen kandidaten voor de Provinciale Staten, Ben Kokkeler, was ook de kandidaat uit Hellendoorn aanwezig. Ook zij zijn de wijk in gegaan om te horen wat speelt onder de inwoners van Enschede en om hen op te roepen te gaan stemmen.

Mede door het mooie weer was het een geslaagde actie. Zowel bij het winkelcentrum als in de wijk hebben we veel positieve reacties van kiezers ontvangen.

We hopen dat dit de komende week doorzet en dat we op een mooie uitslag afstevenen bij de verkiezingen.