Door op 20 juli 2015

In memoriam Ton Lulofs

Op 14 juli is Ton Lulofs overleden. Ton is vele jaren actief geweest binnen zowel het afdelingsbestuur van de PvdA Enschede als het gewestelijk bestuur van de PvdA Overijssel. Hij was lange tijd gewestelijk secretaris. De laatste jaren was hij vooral actief als lid van het bestuur van de Stichting 55+.

Naast zijn vele activiteiten was hij altijd bereid om mee te werken aan verkiezingscampagnes. Hij was voor het campagneteam één van de vaste leden die de verkiezingskramen in Glanerbrug bemenste. Ook bij de laatste verkiezingen in maart van dit jaar was hij weer bereid om mee te helpen. Helaas moest hij om gezondheidsredenen afhaken.

Ton was heel vaak aanwezig bij ledenvergaderingen en nam actief deel aan de discussies. Voor de afdeling was hij jarenlang zowel congresafgevaardigde als gewestelijk afgevaardigde. Daarnaast nam hij deel aan verschillende kandidaatstellingscommissies.

In april 2014 ontving hij een Koninklijke Onderscheiding voor zijn vele werkzaamheden voor de Stichting 55+ en zijn actieve PvdA lidmaatschap.

De PvdA afdeling Enschede verliest in hem een heel actief lid. We zullen hem ook als zodanig blijven herinneren.