25 maart 2017

Vul ook de enquête over de zwembaden in!

De gemeente Enschede gaat bezuinigen op de sport. Dat is zuur, daar zijn we het ook niet mee eens. Maar helaas heeft de meerderheid van de raad besloten dat het moet. De gemeente Enschede heeft vervolgens een enquête uitgezet onder gebruikers van het zwembad. Echter, alleen op papier. Als je dus toevallig deze week bij één van de zwembaden komt, en tijd hebt, heb je geluk gehad.

Dat is niet netjes, alle gebruikers van de zwembaden moeten kunnen meedoen! Wij hebben besloten de gemeente Enschede een handje te helpen. We hebben het hele formulier digitaal gemaakt, die kan je hier invullen. Aan het eind van de invulperiode zullen we alle formulieren netjes aan de gemeente overhandigen. We gaan er van uit dat ze alle reacties net zo serieus nemen als de inzendingen op papier!

Invullen!

Invullen van de enquête kan tot 1 april. Vul ‘m dus snel in! Er wordt in de enquête niet om persoons- of contactgegevens gevraagd, invullen is dus volledig anoniem.