Door op 10 maart 2014

Verkiezingen PvdA Enschede: Programma 2014 – 2018

Enschede – Stad met Toekomst

PvdA heeft zich afgelopen periode enorm ingezet voor Enschede. Ondanks de economische crisis en omvangrijke bezuinigingen vanuit Den Haag heeft Enschede flink aan de weg getimmerd. Door onder andere serious Request en het kennispark, dat tot beste bedrijventerrein van Nederland werd uitgeroepen, staat Enschede weer wat meer op de kaart. Onderwijs en armoedebestrijding zijn ontzien van bezuinigingen en er is geïnvesteerd in de toekomst.

Deze koers willen we de komende jaren voortzetten. Speerpunt voor de komende vier jaar zal werk zijn. Een gezonde arbeidsmarkt draagt bij aan de kwaliteit van leven in Enschede. Door verschuiving van de zorg en jeugdhulpverlening vanuit het rijk naar de gemeente stellen wij onszelf als doel meer te bereiken met minder geld. Met als uitgangspunt ondersteuning en zorg voor iedereen die dat nodig heeft. Het armoedebeleid blijft onze focus: maatwerk met een menselijke aanpak.

U kunt het volledige programma van PvdA Enschede voor de gemeenteraadsverkiezingen van 19 maart voor de periode 2014 – 2018 hieronder lezen:

Of lees/download het gehele verkiezingsprogramma 2014 – 2018 als pdf.

Kandidaten

Marijke van HeesLaurens van der VeldeArjan Kampman

Arja Ten ThijeLaurens van LierCevdet Ornek

nienke klerkMarlon KronenburgYara Hümmels

André BoersmaErna LeurinkWim Jansen Lorkeers

Kenan BozMerel KleisenDuco Bannink

PvdA Enschede Frits BareldsKaz Wesseloo

Lees hier nieuws over de gemeenteraadscampagne!