PvdA Enschede heeft een nieuw afdelingsbestuur

6 juli 2018

Tijdens de ALV van 4 juli is er een nieuw afdelingsbestuur gekozen. Ook is er door de leden ingestemd met het door het bestuur voorgestelde schema van af- en aantreden om te voorkomen dat er continuïteitsproblemen ontstaan in de toekomst. Een nieuwe penningmeester, Dolf Drijfhout, en secretaris, Joost Lefferts, zijn in functie gekozen. Daarnaast is de huidige voorzitter Saskia Voortman herkozen. Als algemeen bestuurslid is Frits Barelds gekozen, die samen met de blijvende bestuursleden, Duco Bannink en Rene Tenkink het bestuur compleet maakt.

Dit betekent dat er afscheid is genomen van een vijftal bestuursleden, namelijk Frank Halfwerk, Albert van der Smissen, Anne Benneker, Janke Smit en Rudy Kleine. Saskia heeft hen toegesproken en hartelijk bedankt voor hun inzet in de afgelopen jaren. Frank Halfwerk zal zijn inzet voor de afdeling voortzetten in de scoutingscommissie, die hij samen met Ben Snijders vorm zal geven.