Het coalitieakkoord is gepresenteerd

3 juli 2018

Afgelopen maandagavond 2 juli is het coalitieakkoord voor Enschede aan de voorzitter van de raad gepresenteerd. De onderhandelingsdelegaties van Burgerbelangen Enschede, D66, VVD, PvdA en ChristenUnie hebben vanavond hun akkoord voor de periode 2018-2022 aan raadsleden en de pers gepresenteerd. Onder leiding van formateurs Jon Hermans-Vloedbeld en Miriam Luizink zijn zij in de afgelopen periode tot een akkoord gekomen.

De coalitie is trots om te mogen leven en werken in Enschede en wil verder bouwen aan de toekomst. De komende vier jaren wil de nieuwe coalitie daadkrachtig verder werken op gebied van duurzaamheid, ontwikkeling van de stad en sociaal domein. Deze thema’s zijn belangrijk om Enschede ook voor de toekomst nog meer de plek te maken waar iedereen wil zijn en blijven.

Ledenvergadering 4 juli

Het akkoord kan hier gevonden worden. Aanstaande woensdagavond 4 juli zal er een ALV zijn (20.00 uur, inloop vanaf 19.30 in het Nivon-gebouw, Dotterbloemstraat 120) waarbij de fractie het akkoord toelicht.