De PvdA Enschede zoekt kandidaten voor de functie van afdelingsvoorzitter en bestuurslid

1 maart 2019

Tijdens de ALV op 15 mei 2019 treden Saskia Voortman en René Tenkink af als respectievelijk voorzitter en lid van het afdelingsbestuur. In verband met dit naderende vertrek zoekt de afdeling een voorzitter en nieuwe bestuursleden.

De voorzitter moet een persoon zijn met aantoonbare bestuurservaring, bij voorkeur binnen een vrijwilligersvereniging, een inspirerende, doortastende, samenwerkingsgerichte persoonlijkheid. Van kandidaat bestuursleden verwachten wij dat ze de PvdA een warm hart toedragen, sociaal vaardig, leergierig en samenwerkingsgericht zijn, en bereid zijn zich in te zetten voor de PvdA op lokaal niveau. Wij zoeken in het bijzonder kandidaten die een grote bijdrage willen leveren aan het organiseren van politiek inhoudelijke debatten. De profielschets voor voorzitter en bestuurslid treft u bijgaand aan.

Interesse of heb je suggesties?

Ben je geïnteresseerd in een functie in het afdelingsbestuur of heb je vragen over de invulling hiervan? Neem dan contact op met de secretaris van de afdeling,  Joost Lefferts. Ook als je wilt solliciteren kan dat door een mailtje te sturen. Ken je mogelijk geschikte kandidaten dan kun je hierover ook contact leggen met het bestuur.