Gemeenteraadsverkiezingen 2018

Op 21 maart 2018 worden de gemeenteraadsverkiezingen gehouden. Een belangrijk moment voor Enschede, want het doet er toe wie er in Enschede aan de knoppen draait.

De Partij van de Arbeid is momenteel druk met de voorbereidingen voor de campagne en de verkiezingen.

Verkiezingsprogramma 2018-2022

Het verkiezingsprogramma voor de aankomende raadsperiode is getiteld ‘Voor en met elkaar’. Het programma is door de leden vastgesteld in de Algemene Ledenvergadering van woensdag 15 november 2017. De inhoud van het programma kan je hier lezen.

Een korte samenvatting van de highlights vind je hier.

Geen zin of niet in staat om het programma te lezen? Via Spotify en YouTube kan je ons verkiezingsprogramma luisteren. Yara Hümmels, Arjan Kampman, Rienke Hofman-Bijlstra, Deniz Dönmez en Laurens van der Velde hebben de diverse hoofdstukken ingesproken. Klik op de onderstaande links om naar het voorgelezen programma te gaan.

Kandidatenlijst

Op woensdag 29 november is door de algemene ledenvergadering de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen vastgesteld. Meer info over de kandidaten vind je hier.